Torsdag, vaccination och studentpresenter

 
 
( Inlägget innehåller reklam för Teoricentralen.se )
 
HEJ!
 
Hoppas ni har haft en fin vecka so far!
 
Igår var jag och vaccinerade mig mot Covid-19 som ni kunde se på Stories på Instagram. Det var lite pirrigt men så skönt att ha det gjort. Jag är tacksam för att det gick så smidigt och att jag inte fått några direkta biverkningar som det verkar. Jag vaknade med huvudvärk och lite ont i armen, men förutom det så känner jag mig pigg! 
 
Om sex veckor får jag min andra dos, härligt!
 
 
STUDENTTIDER
 
Efter vaccinationen smet jag in på HM home och kikade på deras nyheter. Jag måste sluta gå dit, haha, jag får alltid med mig något hem. Igår föll jag pladask för dessa servetter med spetskant- hur söta!?
 
Jag märkte att många var ute och handlade studentpresenter- det är ju såna tider nu. Sånt kan verkligen vara svårt, men nu ska ni få ett jättefint tips på studentpresent eller födelsedagspresent: 
 
Varför inte ge bort möjligheten att plugga körkortsteori hos Teoricentralen?
 
 
 Teoricentralen är en hemsida och en app som vänder sig till alla som vill skaffa körkort.
Hos Teoricentralen kan man plugga körkortsteori online på ett enkelt och smidigt sätt. Där kan du läsa en hel sammanfattad körkortsbok och därefter sätta dina kunskaper på prov genom att öva på körkortsfrågor. Man skapar ett konto och sedan är man igång!
 
Man kan testa gratis, och sedan uppgradera sig om man tycker att man vill fortsätta. 
 
Alla teorifrågor är skapade av behöriga trafiklärare som tillsammans har över 100 års erfarenhet av trafikutbildning.
 
Jag har själv testat några av frågorna för jag tyckte det var spännande hur mycket som satt kvar, efter flera års bilkörande. Det mesta satt, men vissa saker hade faktiskt fallit i glömska, haha! Inte dumt kanske att friska upp minnet själv vad gäller detta.

Chatta direkt med trafiklärare

Som medlem hos Teoricentralen så kan man alltid få sina körkortsrelaterade frågor besvarade av en trafiklärare. Det är för att din utbildning ska bli mer personlig och du ska lära dig de allra senaste reglerna i trafiken. Tjänsten innehåller över 1100 körkortsfrågor och alla våra frågor har tydliga och pedagogiska förklaringar. Man kan öva på svenska, engelska eller arabiska. Det finns också stöd för ljuduppläsning på frågor- så bra!
 
 Såhär strukturerat och pedagogiskt upplagt är det-
Ett stort plus är det ju när apparna är lättanvända!
 
 Teoricentralen har skapat en generös rabatt till er och med koden "MAGGIE15" får ni 15 procents rabatt på deras tjänster.
 
Kika in hos Teoricentralen för att ladda ned appen och läsa mer!
 
Ha en fortsatt fin junidag- här skiner solen och det är varmt och skönt ute. Hoppas ni har samma!
 
Kram
 
Maggie
.