Vårkänslor!

 
( Detta inlägg innehåller adlinks och reklam för Rosenserien.) 
 
HEJ!
 
Den här vintern har verkligen varit kall och vit! Inget jag egentligen klagar över, men längtan efter våren, den börjar bli starkare och starkare nu.
 
I veckan som var köpte jag hem dessa vackra blommor från blomaffären. Snirkliga tulpaner och vallmo. Hur vackert?! På en gång blev det lite vårkänsla hemma hos oss- så underbart.
 
 
Längtar ni också till våren nu?
 
 
Något annat som längtar till våren nu det är min hud, haha!
Just nu är jag supertorr i både ansikte och på händerna. Den blir det när det är torrt och kallt. Min hudvårdsrutin blir extra viktig då. Just nu har jag Rosenseriens hudvårdsprodukter och jag har bara använt dem ett par veckor men känner redan stor skillnad i hudens struktur och fuktbalans.
 
 
En riktig favorit- det är detta serum som innehåller vitamin c- stärker huden och förebygger ålderstecken. Ni ser också den härliga morotsoljan som är en riktig fuktbooster.
 
 
Anti-rynkcreme är ett absolut måste i min hudvårdsrutin.
 
 
 Rosenserien är vegansk, består av 100% naturliga ingredienser, till största delen ekologiskt och tillverkas i sverige- ett stort plus tycker jag.
 
Älskar de här produkterna- de känns så lyxiga och doftar helt fantastiskt!
 
Om ni går in på Rosenseriens webbshop  hittar ni hela sortimentet och ni får 20% rabatt på allt med koden "MAGGIE20" - passa på att klicka hem hudvård av riktigt hög kvalitet.
 
 ( Koden gäller t o m 2021 12 31.)
 
Nu ska jag snart ta helg och den startar vi med städning av huset och att åka och storhandla, haha- SEN blir det vila och återhämtning.
 
Hoppas ni får en härlig helg!