Tillbaks till rutinerna!

 
HEJ!
 
Imorgon drar det igång på riktigt! Barnen börjar skola och förskola igen och jag börjar jobba på heltid i och med det. Vi har haft en toppensommar, jag var ledig i ett par veckor och har inte varit så aktiv på bloggen och Instagram. Jag behövde den pausen för att återhämta mig och tanka ny energi.
 
Nu är jag tillbaks i alla fall och det ska bli så kul att dela en massa recept som jag har liggandes här.
Men först tänkte jag dela lite bilder från sommaren!
 
Första bilden är från Midsommar- den firade vi här hos oss med goda vänner och deras barn. Vi åt en härlig midsommarbuffé och så åkte vi ut med båten och badade i havet.
 
 
Midsommarbuketten- ett hopplock från lite olika håll. Pioner, blåklint, prästkrage och jasmin- visst var den fin?
 
 
Vår fina midsommarkille!
 
Efter midsommar var vi lediga och vi har mest varit hemma och gjort små utflykter till stranden och med båten.
 
 
Nere vid vår båtklubb!
 
 
Så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt utan en massa krav på att man ska hitta på en massa.
 
Den enda tripp vi gjorde var till Öland en vecka.
 
 
Vi bodde i Borgholm på Rosenfors Herrgård, ett supermysigt ställe som har både bed and Breakfast, Vandrarhem och hotel.
 
Vi bodde i en av de två flyglarna.
 
 
Här!
 
 
Vi hade sån tur med vädret- ibland var det nästan aningen för varmt, haha! 
 
 
Kameran gick varm! Ett sånt här ställe är ju rena drömmen för en fotograf.
 
 
 Söt pelargon!
 
 
 Vi hade eget kök i flygeln, men frukost åt vi på Herrgården- sån lyx att bara få ta för sig av en frukostbuffé och njuta av den i denna miljö.
 
 
Jag fick inte bara med mig en massa fina minnen från Öland utan många loppisfynd. Som den här kaffepannan- hur fin?!
 
Så fin sommar- tacksam för att dela den med mina allra bästa!
 
Nu kör vi hösttermin- eller vad säger ni!?
 
KRAM