Middagstips!

 
( Det här inlägget innehåller affiliatelänkar.)
 
HEJ!
 
Nu har vardagen dragit igång för de flesta av oss. Igår följde jag med Albin på tennisträning och ikväll ska jag skjutsa León till en annan aktivitet. Inte alla dagar man hinner laga den där middagen på grund av allas aktiviteter och jobb. Då kan det vara skönt att ha färdiga middagar att bara ställa fram.
 
Precis innan jul så fick jag ju  prova Simple Feasts veganska matkasse i en vecka.
De har ju färdiglagade rätter som man fixar fram på max tio minuter. Jag var så otroligt nöjd med kassen! Maten var riktigt god- vällagad och fint balanserad. Dessutom var jag imponerad av mängden grönt rätterna innehöll.
 
 
Veckomenyerna finns som "Family feast" eller "Green feast", bara att välja vilket som passar bäst.
 
 
På tallriken: Asiatisk gryta med teriyakispett och ris. Det var SÅ gott!

Just nu har Simple Feast en kampanj där du får 25% rabatt på de fyra första leveranserna!
Använd rabattkoden JANUARY i kassan så får du rabatten.
 KLICKA  HÄR så kommer du till Simple Feast.

Detta är verkligen perfekt för dig som vill äta grönare och få i dig en massa nyttigheter!
 
Nu blir det lunch för mig, rester från middagen igår som var spaghetti med linssås.

Ha en fin dag!

/Maggie