Hjälp med hemsida

  
( Inlägget är ett samarbete och innehåller reklam för webbyrån EMS design. )

 

HEJ!

Ännu en dag med jobb hemifrån.  

Jag älskar att jag kan göra det, och att jag får jobba med det jag brinner för. Skapa recept, styla, fotografera och inspirera. Vilken ynnest! Även om jag varit egen företagare och frilans större delen av mitt yrkesverksamma liv så har jag i perioder haft anställningar. Ibland har jag hamnat helt fel. När man känner måndagsångesten komma krypandes redan på lördagen. Ja, där har jag varit och vill aldrig hamna där igen.

Ett av mina favoritcitat är "Do more of what makes you happy". Det försöker jag leva efter även i mitt företagande. Det finns ju saker som man hellre gör än andra. Som att bokföra eller deklarera. Sånt lejer jag bort så att jag kan fokusera på annat.

Att göra en hemsida t ex kan också vara både krångligt och svårt om man inte besitter kunskapen. Dessutom tar det rätt mycket tid om man som oerfaren ska ge sig på det. Då är det så bra att man kan köpa den hjälpen av proffs på området. Ett tips på en webbyrå med stor erfarenhet, stort engagemang och ett brinnande intresse för webbutveckling på alla nivåer är EMS Design. Med stor kreativitet och sitt kunnande har de skapat hemsidor för både små och stora företag.

emsdesign erbjuder även framställning av logotyper, webbdesign, annonsering och sökordsoptimering- ja, det mesta som man som företagare kan behöva hjälp med. De finns alltid tillgängliga via mail eller telefon när man behöver kontakta dem.

Kika in hos dem för att se deras portfolio och vad de kan hjälpa till med!

En hemsida är ju verkligen ett företags ansikte utåt. Därför är det så viktigt att man får till den bra.   Det är en väl värd investering kan jag lova!

HÄR kan du köpa en hemsida !

 

 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan ska jag jobba vidare!
Idag ska jag göra en konstnärshörna i barnens rum som jag sedan också ska fotografera för ett jobb. Det ska bli jättekul!
 
Hoppas ni får en riktigt fin dag!
 
/Maggie