Hemmagjorda klämmisar

 
( I samarbete med Twistshake.)
 
HEJ!
 
Jag har fått möjligheten att prova några av Twistshakes produkter och
 jag måste säga att jag blev förtjust i de här produkterna direkt! 
Designen är jättefin och funktionen- wow!
Med de här produkterna förenklar man vardagen och håller matkostnaderna nere
vad gäller barnmaten. Mina barn har alltid älskat klämmisar. Vet inte hur många jag har köpt
genom åren, men vansinnigt många har det ju blivit. Med Twistshakes produkter kan man
göra sina egna klämmisar hemma! Fiffigt va? Slut på dyra klämmisar och all den plasten
som går åt. Dessa kan man återanvända om och om igen. Så miljösmart ju!
 
 
Här har Vendela fått sin första Twistshakeklämmis! Mango och banan- så gott!
 
 
Man mixar frukt eller grönsaker i foodprocessorn och häller upp i klämmispåsarna.
Superenkelt!
 
 
Denna barnmatsberedare har sex användningsområden. Man kan mixa mat, ångkoka mat, sterilisera nappflaskan, hålla mat varm, värma upp vätska och mat och så har den en självrengöringsfunktion.
 
 
 Jag fick också hem detta anti-slipunderlägg med tallrik och lock till tallriken. Tallriken hålls på plats, inga fler tallrikar i golvet. Om man vill spara maten till senare är det bara att sätta fast locket på tallriken.
 
Twistshake har ett stort utbud av smarta produkter för baby och barn.
Gå gärna in på deras hemsida och läs mer om produkterna.
 
Jag vill också tipsa om min vän Sandra Callermo som har en blogg som har en massa bra tips som handlar om just barn och mat. Där finns en massa matnyttiga och praktiska tips kring barn och familjeliv. Kika gärna i på detta inlägg "Potträning på tre dagar" där man får konkreta tips på hur en smidig potträning går till.
 
 
 
/Maggie