Vegansk hudvård

 
( I samarbete med Weleda Sverige.)
 
HEJ!
 
När det kommer till hudvård är jag väldigt noga med vad jag använder för produkter.
En av mina favoritmärken är Weleda vars produkter jag använt så länge jag kan minnas.
Deras produkter är 100 % naturligt certifierade och över 80 % av de växtbaserade
ingredienserna är ekologiska.
 
Weleda är världens mest hållbara företag och de har ett stort utbud av veganska produkter!
 
Just nu tävlar jag ut ett härligt veganskt hudvårdspaket på mitt instagram.
 
 
Kika in där för att vara med du också!
 
 
Produkterna i vinstpaketet är Skin food Body Butter, Bath milk med doft av Pine, Citrus duschcrème och roll on.
 
 
Visst är det kul med lite nya veganska hudvårdsprodukter som dessutom är miljövänliga?
 
Ha en fin kväll!
 
Maggie
0 kommentarer publicerat i Hälsa
Taggar: Veganskhudvård, Vegansktsmink, hälsa, inspiration, välmående