Kokboken är här!

 
HEJ!
 
Oj, som jag har väntat på detta ögonblicket! 
Nu kan jag nämligen meddela att min kokbok är utgiven och finns till försäljning!
Det käns HELT underbart! Det här projektet har varit så omfattande och tagit nästan all min lediga tid sedan i vintras. Jag hade ingen aning om vilket enormt arbete som ligger bakom en kokbok. Det har funnits stunder när jag undrat vad katten jag håller på med, men min drivkraft har varit att få den klar så att många kan inspireras till att laga enkel och god vegansk mat.
Och nu är den alltså klar.
Och det är en helt fantastisk känsla!
 
Den här boken kom till för jag själv saknade en kokbok som hade veganska recept för både stora och små. Resultatet blev en kokbok som passar alla- både inbitna veganer och ni som vill testa på att laga mer veganskt. 
 
 
Boken finns i mjukpärm och hårdpärm. 
Man kan köpa boken på www.maggiesskafferi.se, adlibris, CD-on.com, bokus, vulkanmedia mm.
 Jag hoppas verkligen den ska hitta hem till många.
 
 
Till helgen så kommer jag att finnas på Vegovision på Munchenbryggeriet i Stockholm för att prata om boken.
Den kommer också att finnas till försäljning såklart!
Ser verkligen fram emot helgen! 
 
Hoppas vi ses där!
 
KRAM 
#1 - - bylijo.se:

Jag ska beställa den i dag. Blir spännande att få kolla i den. Ha en fin dag.

Svar: Åh, vad kul! Hoppas du hittar mycket matinsop! :) Ha en fin dag du med:)
Maggiesskafferi