Födelsedagskalas!

 
 
Hej!
 
På söndag fyller León fyra år! Han har verkligen sett fram emot sin födelsedag LÄNGE nu.
Men vi tjuvstartade faktiskt firandet i helgen som var, eftersom det var då han hade sitt kalas.
Han hade bjudit några av sina vänner och det blev verkligen en lyckad födelsedagsfest! León var supernöjd, det var disco och fiskdamm och en massa härligt fika!
León hade beställt en blå tårta, så det fick det bli.
 
 
 
 
Jag bakade också en mintchokladtårta som jag gjort ett par gånger nu som alltid gör succé bland dem som smakar den. En riktig chokladbomb! León älskar choklad. Det har han nog ärvt från mig, haha!
 
 
 
 
Den här chokladtårtan är bara så god! Receptet kommer på bloggen så småningom...
 
 
 
 
Blommor måste man ju ha på ett kalas!
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet- Kan inte riktigt fatta att han är fyra år! Ibland känns det som att tiden går lite för fort..
 
 
 
 
 
Det här födelsedagståget ställer vi alltid fram när någon av barnen fyller år. En liten tradition:)
 
 
 
En liten selfie fick det bli. Eller vad heter det när man är två? Inte groupie väl? I en groupie måste man väl vara fler än två? Någon som vet?! 
Haha! 
 
 
 
 
Vendela var på strålande partyhumör hela kalaset, tills tummen åkte in i munnen.
Det är signalen för att det är dax att sova. 
 
 
 
 
 Inget party utan popcorn!
 
 
 
 Eller Oreos!
( Fast dem ångrade jag lite att jag satte fram- Vi har vita stolsdynor. Haha!)
 
 
 
Trött men nöjd med kalaset! Vår fina, busiga, alltid lika positiva León! 
 
Ja, det var lite från helgens festligheter!
 
Hoppas ni får en fin fortsatt vecka.
 
KRAM KRAM