Uppdatering

 
Hej!
 
Idag har solen skinit här ute i Vaxholm. Vi åt lunch ute idag, visst är det härligt när den tiden är här?! Jag jobbar inte i helgen, vilket känns jätteskönt. Behövde komma ikapp med en massa här i hemmet och i trädgården. Idag var jag förresten ute och sprang. Det var välbehövligt kan jag säga, haha, det var nog två veckor sedan sist. 
 
Jag har också hunnit med att baka lite idag. Har fått dille på raw-sötsaker nu, recept på de godsakerna kommer framöver. 
 
 
Mer smoothies har det också blivit den senaste tiden.
Det är ju så galet gott!
 
 
Den här månaden är jag med i MAMA. Intervju om veganskt familjeliv och en veckomatsedel med recept från min kokbok. Roligt att få vara med i en av mina favorittidningar:)
 
Nu är det inte många veckor kvar på terminen. Innan jag tar semester väntar deadline för en kommande kokbok jag ska vara med i, medverkan på Ekorekomässan i Nackastrand den 25:e och flera andra projekt och sammarbeten som jag avslöjar senare:)
 
Ha en fin fortsatt helg!
 
/Maggie
 
 
 
 
 
 
#1 - - Angelica Wåhlin:

Åh, så skönt att komma ut på en springtur!

Svar: Ja, verkligen! Jag älskar känslan efteråt. Oslagbar!
Maggiesskafferi