Detta händer nu!

 
HEJ!
 
Är det inte fantastiskt?! Våren är här!
Man riktigt känner hur piggheten kommer tillbaka och hur man får ny energi. Idag ska jag ta en långpromenad i solen, det var länge sedan jag gjorde det.
 
Igår när jag hämtade posten så låg det en tidning i brevlådan. Det var Allas som hade skickat nya numret eftersom jag är med där. Jag blev intervjuad för tidningen för ett tag sedan då jag  berättade om vegansk matlagning, familjeliv och varför jag blev vegan. Tar gärna chansen att få berätta om detta som jag ju brinner för. De skrev väldigt fint om min kokbok också, som jag hoppas kommer att nå många som är intresserade av vegansk mat och bakning men inte riktigt vet var de ska börja någonstans. Boken kan ni klicka hem här: www.maggiesskafferi.se
 
 
För att fira så bakade jag dadelbollar med choklad och tahini i. Ja, jag har nog tahini i allt just nu, haha! Jag har nämligen uptäckt att det är STOR skillnad på tahini och tahini. Den här som jag har nu kommer från Hot Chilli AB. Jag vann den i en tävling på Instagram. Den här tahinin är len, rinnig och ljus i färgen, helt magisk! 
 
 
 Jag återkommer med receptet på dessa bollar inom kort!
 
Nu ska jag spåna på nya recept och inlägg för matkasseleverantören FODI och plattformen URBAN VEGAN som jag bloggar för nu i vår. Ni får se framöver vad jag hittar på.
 
Hoppas ni får en helt fantastisk dag och att vårsolen skiner på er!
 
KRAM