Ett tusen följare!

 
 
Hej alla fina!
 
Hoppas ni har haft en fin dag!
Vet ni, imorse när jag gick in på mitt Instagram såg jag att jag hade 1002 följare!
Jag har haft som mål att få 1000 följare, så jag blev verkligen jätteglad! Jag startade mitt Instagramkonto @maggiesskafferi för ca 4 månader sedan, så jag är verkligen glad över hur fort det gått att nå mitt mål. 
Instagram har fungerat som en stor inspirationskälla vad gäller vegansk matlagning för mig. Jag följer många, fantastiska konton och tycker att det är jättekul att se vad de jag följer hittar på.
Om också jag kan inspirera mina följare på det sättet så är det fantastiskt!
Jag är så tacksam för varenda en som som följer mig:)
 
 
 
Här är en bild från mitt flöde tidigare i höstas.
 
 
För att fira mina tusen följare åt jag en riktigt härlig frukost med hembakade matchafrallor!
 
 
Och en latte förståss!
 
Nu sätter jag upp nya mål.
Jag vill ha 2000 följare innan den 1 april.
Ni håller väl tummarna för att det går vägen!;)
 
Ha en riktigt fin kväll!
 
KRAM
#1 - - Johanna Utterberg:

Vad skoj, superfina bilder verkligen!! Gick in och följde dig (heter @stylemood.se på insta), så följ gärna tillbaka om du vill, mitt mål är att ha över 5000 följare till första april! :)

Svar: Tack Johanna! Vad kul att du följer mig, jag ska kolla in ditt konto och följer gärna:) Lycka till! Kram
Maggiesskafferi

#2 - - Sandra Sjöberg:

Vad kul grattis! :)

Svar: Tack:) Och tack för att du följer;) Kram
Maggiesskafferi

#3 - - Maria:

Grattis, vad kul! Alltid roligt att nå mål :D Och vegansk mat är den bästa ;)

Svar: Tack! Ja, det är så kul! Håller fullständigt med dig om vegansk mat;) Och vilken fin blogg du startat. Lycka till! :)
Maggiesskafferi