Stylistjobb

 
Hej!
 
Hoppas ni haft en härlig vecka! Det har jag haft, den har varit jätterolig, men väldigt intensiv!
Som ni vet så är jag föräldraledig, men den här veckan har jag ändå jobbat med ett roligt projekt som jag bara var tvungen att ta. Jag känner faktiskt att jag börjar bli sugen på att jobba igen efter nästan ett år som föräldraledig. Veckans projekt var att styla en reklamfilm. Jag är den som planerar, handlar in och ser till att skådespelarna i reklamfilmen har rätt kläder på sig. När det sedan är dax för inspelning så är jag med och klär, fixar till och finns till ifall något klädrelaterat skulle inträffa. Det är så kul! Jag älskar själva inspelningen mest! Det brukar vara en härlig, kreativ energi och man känner att man skapar något tillsammans med de andra. En annan väldigt rolig del av mitt jobb är att jag får betalt för att shoppa, hur bra är inte det!!? :)
Inspelningen gick jättebra, och det ska bli kul att se den sändas på TV.
Här ser ni lite bilder från inspelningen:
 
 
 
Reklamfilmen hade en scen där vi skulle filma en yogagrupp.
 
 
 
 
Visst är ljuset vackert! Filmen kommer att bli så fin!
 
 
 
 
Filmande betyder oftast tiiiidiga mornar. Här är jag, nästan nyvaken:) Haha!
Studion var Delight studios i Nacka, en jättefin studio med utsikt över vattnet, det var verkligen en härlig arbetsplats!
 
Idag ska jag ta det lite lugnt och vila upp mig efter veckan.
 
Hoppas ni får en härlig helg! 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
#1 - - Linnéa:

vad kul jobb:)

Svar: Ja, jag älskar mitt jobb! :)
Maggiesskafferi