Chokladtävling!

 
 
( I samarbete med Green Star VEGAN choklad. )
 
 
Hej vänner!
 
Nu är det tävlingsdax igen och den här gången kan
ni vinna vegansk choklad från Green Star.
Green Stars choklad VEGAN är helt vegansk och enligt mig den godaste chokladen som finns på marknaden!
Nu har de lanserat en mindre förpackning á 40 g och två vinnare kan vinna 8 st förpackningar var.
 
 
För att vara med och tävla behöver du:
 
1. Gå in på mitt Instagramkonto @maggiesskafferi och följa mig.
 
2. Under tävlingsinlägget skriver du vilken mumsig dessert du skulle göra av chokladen om du vann.
 
3. Gå in på Facebook och följ Veganchoklad www.facebook.com/veganchoklad/ 
 
De två som hittar på de kreativaste desserterna vinner:)
 
Tävlingen pågår till söndag den 28 okt och på måndag den 29 okt meddelas vinnarna på mitt instagram.
 
 
LYCKA TILL!
 
 
Bästa chokladen till kaffet!
 
 
Superbra förpackning.
 
 
Vist ser det gott ut?
 
 
Så skynda er in på mitt instagram @maggiesskafferi nu, om du vill bli den lyckliga vinnaren av Green Stars
Veganchoklad.
 
KRAM 
 
#1 - - iseedee:

Vad gott! =)

Svar: Ja, den är jättegod!:)
Maggiesskafferi