Själland och badhotellen

 
HEJ!
 
Hoppas ni har en fantastisk sommar!
Vilket väder vi haft, jag kan inte minnas en lika varm sommar som denna. Nu har vi varit hemma i ett par veckor och idag insåg jag att nu är det inte långt kvar tills vardagen kommer tillbaka. Tills dess ska jag försöka njuta av ledigheten och inte planera in så mycket. 
 
Jag lovade att lägga upp fler bilder från vår Danmarksemester så här kommer de!
 
 Efter Legoland åkte vi med bil till norra Själland som bland annat är känt för alla sina vackra badhotell. 
Vi passerade flera mysiga badorter för att till sist hamna i Helenekilde där vi skulle bo på Strandhotellet. 
 
 
Strandhotellet ser ni högst upp, visst är det vackert?!
Beläget vid stranden, högt ovanför havet med en magisk utsikt.
 
 
Restaurangen som vette ut mot havet.
 
 
Allting var så fint, från inredningen till miljön.
 
 
Verandan.
 
 
 
 
Interiörbilder.
 
 
Strandhotellet var verkligen helt fantastiskt! Här ser ni en som njöt av allt det vackra!
Jag mår så bra när jag omger mig med vackra saker, det är nog den lilla esteten i mig..
 
Ha en fin söndag!
 
KRAM
 
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Men åååhh vilket mysigt ställe <3 vill dit direkt haha!

Svar: Ja, det var supermysigt! Ligger ju inte så långt bort heller. Jag kan verkligen rekommendera en semesterresa dit. Ha det gott!Kram
Maggiesskafferi