Gott nytt år!

 
Hej alla fina!
 
Hoppas ni haft en härlig jul och en fin start på det nya året!
Här har det varit full rulle, med alla barnen hemma i snart tre veckor. Underbart som det är ska det bli lite skönt att återgå till vardagen också. På tisdag börjar skolan och förskolan igen. Vi har försökt att hitta på så mycket som möjigt. Vi har hunnit åka skridskor, gå på museum och teater. Det här året har börjat riktigt bra!
 
Har ni några nyårslöften?
Jag har bara ett i år och det är att jag ska kliva ur min "Comfort zone" för gott! Jag ska göra saker som jag tycker är lite jobbiga, för att utvecklas och nå mina mål.  2017 var ett av mina bästa år. Dels så föddes vår efterlängtade dotter Vendela, jag blev vegan och så började jag blogga! De två sista hade jag ingen aing om när året började. Visst är det kul hur livet kan bli, bara man är öppen och vågar testa nya saker. Det ska jag alltså fortsätta med i år har jag lovat mig själv;) Jag går in i det här nya året full av nya idéer, visioner och uppsatta mål. Mer om det framöver:)
 
 På tal om att kliva ur sin Comfort zone, förresten...
Under mellandagarna testade jag att göra min egen sushi för första gången i mitt liv. Det var inte helt lätt kan jag säga:) Kaos var bara förnamnet, haha! Vet inte hur jag lyckades få ihop det, men det gick till slut. Jag höll faktiskt på att ge upp mitt i allt, eftersom det var ris ÖVERALLT, men skam den som ger sig. Ska öva några gånger till innan jag lägger upp receptet, men tills dess får ni se bilder på mina första sushi.
 
 
 
 
 
 
I december var jag med i en tävling som bloggaren Maria Anderzon ordnade. Hon hade en vlogg på You Tube med lucköppning varje dag i december. Ibland kunde man vinna fina priser. Jag vann de här två produkterna från L:A Bruket. Det är en ansiktsrengöring och en ansiktscreme. Jag blev så glad för mina vinster!!
 
 
 
 
Hoppas ni får en härlig söndag!
 
KRAM
#1 - - veckomagasinet Anne von Porat:

God fortsättning på det nya året

Svar: Vad roligt att du tittat in här:) Tack det samma! Hoppas ditt år blir fantastiskt på alla sätt! Kram
Maggiesskafferi