Av presenter blir man glad

 
 Hej alla fina!
 
Hoppas att ni har en fin helg.
 
Här har det varit full rulle, minst sagt, den här helgen. Igår hade vi besök av en god vän, som vi känt länge. Hon ville komma ut och se vårt hus, men också träffa barnen förstås, som hon inte sett på länge. Det var verkligen kul att ses. Hon är en sån där vän som man även fast det går länge mellan att man ses så är vänskapsbandet ändå lika starkt. Och man bara fortsätter där man senast slutade:) Hon hade med sig en present till både Vendela och mig! Jag fick jättevackra tallrikar som hon tyckte jag skulle använda när jag fotar min mat. Och sådant är ju alltid välkommet! Det var så kul att få så fin feedback på mitt Instakonto också. Hon berättade att hon blir så inspirerad av det och hon hade redan testat flera recept. Och det är ju därför jag gör det- För att inspirera andra att äta hälsosammare och miljövänligare.
 
 
 
  
Tallrikarna kommer att funka jättebra när jag fotar! Kolla bara in de här Choklad och havrerutorna. Receptet på dem kommer senare i veckan, för nu ska jag som vanligt iväg på min söndagsyoga. Känner att jag behöver det mer än någonsin idag. Även om vi haft en mysig helg tillsammans så är det INTENSIVT att umgås hela familjen. Blir killarna uttråkade så hamnar de i luven på varandra och det är så energikrävande. Just nu är det lite uppförsbacke, känner vi, med livspusslet, men det är bara att bita ihop. Det brukar plana ut.
Kram på er:)
 
#1 - - Sara Ekman:

så fint :)

Svar: Tack:) Visst var det:)
Maggiesskafferi

#2 - - MADDISENJ.SE:

Vilken härlig present att få. Väldigt fina tallrikar!

Svar: Ja,eller hur! Särskilt kul när det kommer helt oväntat också:)
Maggiesskafferi

#3 - - Jeanette:

Vad fint av henne!

Svar: Ja, eller hur!:)
Maggiesskafferi

#4 - - Pauline Hurtig:

fint :D

Svar: Ja, jag blev så glad:)
Maggiesskafferi