Fått finare hud

 
(Detta inlägg innehåller annonslänkar.) 
 
Hej alla fina!
 
Jag har ju berättat för er om att min hud har blivit så mycket bättre sedan jag började äta veganskt. Den har blivit klarare, mycket jämnare och porerna har blivit mindre synliga. Jag har aldrig haft något egentligt problem med huden, men den har ju förändrats beroende på ålder och tre barn.
Jag upplever att det bästa för min hud är SÖMN, det slår alla hudkrämer i världen. Men det behövs också hudvård för att skydda, bygga upp och bevara huden. Jag har använt Estée Lauders hudvårdsprogram länge, men eftersom det är testat på djur och innehåller animaliska produkter så vill jag inte använda dem längre.
Så jag fick tipset om att använda Estelle & Thilds produkter istället. Dessa ska inte vara testade på djur i något led, eller innehålla animaliska produkter. Dessutom är de ekologiska. Så jag handlade fyra produkter på Åhléns, som dessutom hade 20 % rabatt på hela Estelle & Thildsortimentet. Ska bli jättespännande att pröva dem!
Om ni vill ha tips på vegansk hudvård och smink så ska ni läsa Maria Anderzons blogg. Den är jättebra! Så inspirerande och informativ. Den hittar ni här: www.mariaanderzon.se
 
 
 
Det blev en dagcréme, en nattcréme, ett korrigerande serum och en ögoncréme. 
 
 
ÄLSKAR den här lilla detaljen!
 
 
 Efter senaste graviditeten har jag fått fler mörka fläckar på huden, hoppas detta serum kommer att hjälpa:) Jag kommer att använda produkterna morgon och kväll och uppdaterar er om ett par veckor för att berätta om hur jag upplevt dem. 
 
Vill ni själva pröva dessa så klicka på länkarna nedan! Ni kommer till BANGERHEAD.
 
 
Bio active firming daycreme: https://advrl.com/3q188hHW-c
 
Bio active Instant recovery Night Cream: https://advrl.com/sDwfUah7-c
Super bioactive lifting eye serum: https://advrl.com/ekw1mrfk-c
Super Bioactive brightening Serum: https://advrl.com/wGCmp57W-c
 
Ha en jättefin kväll:)
 
 
KRAM
#1 - - sustainably.blogg.se:

Jag har använt Estelle & Thild i flera år, kan verkligen rekommendera deras produkter! Jag tror att du kommer bli supernöjd 😊

Svar: Vad roligt att höra det från någon som använt produkterna. Tack! Ha en fin dag:)
Maggiesskafferi

#2 - - EVELINA:

Ska bli kul att se hur du upplever att de fungerar, för just hudvård skulle jag vilja byta ut till ett grönare märke, men har inte hittat något som passar min acnehy ännu. Clinique är fortfarande det enda som håller acnen borta av de produkter som jag har testat.

Svar: Ja, jag är också nyfiken på hur jag kommer att uppleva produkterna. Vad skönt att du hittat produkter som fungerar på din hy. Jag uppdaterar om ett par veckor vad jag tycker om just dessa krämer:) Ha en fin helg!
Maggiesskafferi

#3 - - starsinlife.blogg.se:

Tack för bra tips! Jag försöker ha vegetarisk 1 ggr/v men inte så poppis hos sonen ;)

Svar: Tack själv:) Ja, jag vet, det är inte alltid lätt med barn och mat. Men jag har många recept här på bloggen som gått igenom den hårdaste kritikern av alla- min sjuåring ;) Du kanske kan hitta något du tror skulle funka. T ex Vegetarisk Pizza, soppor eller pasta... Att laga mat tillsammans med barnen är också en jättebra idé! Det är sällan de inte vill äta något de själva varit med och lagat:) Allt gott! :)
Maggiesskafferi