Ny bebisoutfit

 
 
 Hej vänner!
 
Hoppas ni mår bra:)
Imorgon ska jag och Vendela iväg till barnavårdcentralen för 8 månaderskontroll. Jag förstår inte var tiden tagit vägen, hon är inte en pytteliten bebis längre. Hon har verkligen växt vår tjej. Jag försöker njuta av varje dag med henne för bebistiden är verkligen något speciellt och den försvinner så fort. Denna jul blir hennes första! Både Albin och León tycker det ska bli så kul att fira jul med henne. Förra veckan när jag var inne i stan köpte jag lite kläder till Vendela som jag tänkte att hon ska ha på julafton. Det blev en klänning, ett par strumpbyxor, ett diadem och ett par lackskor. 
 
 
Svart diadem som hon även kan ha på nyårsafton och andra fester.
 
 
Här är klänningen. Den köpte jag på NK och kommer från ett spanskt märke som heter Mayoral. De gör så otroligt fina barnkläder i Spanien tycker jag. Vi åker ofta dit på somrarna och då brukar jag handla på mig lite kläder till barnen. 
 
 
Fin detalj!
 
 
De här skorna gick inte att stå emot!
 
 
 Hur söta!!?
 
 
Visst kommer hon att bli fin!? 
 
Nu ska jag hitta något att titta på, det blir nog Modern Family på Netflix. Älskar den serien!
 
Ha en fin kväll!
 
Kram Kram
 
 
 
#1 - - JUNITJEJ:

En sådan fin outfit!
Jag vill ska dig en riktigt fin jul och ett gott nytt bloggår!

Svar: Tack snälla! Visst är den fin:) Detsamma till dig:) Kram
Maggiesskafferi